مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-09ورزشي

مربی درجه 2 رسمی یوگا در کشور نداریم


مسئول امور استان های انجمن یوگای فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به آغاز نخستین لیگ سراسری یوگا در دو بخش بانوان و آقایان، گفت: این اقدام در نهایت منجر به انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی خواهد شد تا به کنفدراسیون جهانی یوگا جهت شرکت در مسابقات معرفی شوند.

- مسئول امور استان های انجمن یوگای فدراسیون ورزش های همگانی: مربی درجه 2 رسمی یوگا در کشور نداریم ایسنا/اصفهان مسئول امور استان های انجمن یوگای فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به آغاز نخستین لیگ سراسری یوگا در دو بخش بانوان و آقایان، گفت: این اقدام در نهایت منجر به انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی خواهد شد تا به کنفدراسیون جهانی یوگا جهت شرکت در مسابقات معرفی شوند.

نیلوفر رسولیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت یوگا در کشور، اظهار کرد: رشته یوگا از جمله رشته های ورزشی است که از گذشته مورد توجه بسیاری از افراد بود، اما متاسفانه حاشیه ها و خرافه های زیادی که اطراف این رشته بوده اجازه رشد و ترقی علمی و استاندارد این رشته به عنوان یک رشته ورزشی را نداده بود.

وی افزود: در سال 1398 با انتخاب نادر شکری به عنوان رییس انجمن یوگای کشور و تدوین یک آیین نامه سراسری، فضای یوگا ورزشی تر شد به این صورت که تمام مربیان و متقاضیان یوگا موظف به گذراندن سطوح فنی و در ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی درجه 2 رسمی یوگا در کشور نداریم

مربی درجه 2 رسمی یوگا در کشور نداریم