مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-09حوادث

اعترافات قاتل زنان تنها در صحنه جنایت


عامل قتل زنان تنها در حالی صحنه های جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازسازی کرد که تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی این قاتل خطرناک ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز گذشته جوان 24 ساله تبعه خارجی که تاکنون به قتل وحشتناک 2 زن تنها در مشهد اعتراف کرده است، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به صحنه های جنایت هدایت شد تا زوایای پنهان این قتل ها را فاش کند.

این متهم که همچنان خونسردی خود را حفظ کرده و با کمال آرامش پله های مجتمع مسکونی واقع در بولوار دکتر شریعتی منطقه قاسم آباد را طی می کرد با اشاره قاضی دکتر حسن زرقانی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد.

او پس از تفهیم اتهام از سوی مقام قضایی مبنی بر این که مواظب اظهارات خودش باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند چرا که این اظهارات در مراحل دادرسی مورد استناد قضایی واقع می شود، با معرفی کامل خود گفت: از مدتی قبل با یکی از بستگانم ازدواج کرده ام و بعد از آن به دنبال خلافکاری نرفتم و این قتل ها را نیز هنگامی که مجرد بودم انجام داده ام.

جعفر-ع که به سوالات تخصصی و ریزبینانه قاضی ویژه قتل عمد پاسخ می داد در ادامه اعترافاتش افزود: خرداد سال 99 بود که از طریق فضای مجازی و در برخی سایت ها و گروه های اجتماعی با زن جوانی آشنا شدم و تلاش کردم با او ارتباط برقرار کنم چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات قاتل زنان تنها در صحنه جنایت

اعترافات قاتل زنان تنها در صحنه جنایت