مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-09پزشكي

گردش بالای ویروس کرونا و خطر بازگشت بیماری به سطوح بالاتر در جامعه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: همچنان گردش ویروس کرونا در جامعه بالا بوده و خطر بازگشت به سطح بالاتری از بیماری وجود دارد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: همچنان گردش ویروس کرونا در جامعه بالا بوده و خطر بازگشت به سطح بالاتری از بیماری وجود دارد.

پرویز قزلباش عصر امروز (19 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: با رسیدن محموله جدید واکسن کرونا، بیش از 35 هزار واکسن کرونا وارد استان زنجان شده که 30 هزار دز آن توزیع شده و 5 هزار و 319 واکسن نیز در حال توزیع است .

وی با بیان اینکه توزیع واکسن کرونا در کشور سرعت بیشتری به خود گرفته و در روزهای آتی چند میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور خواهد شد، افزود: در مجموع بیش از 20961 دز واکسن کرونا در نوبت اول و 3347 دز واکسن کرونا نیز در نوبت دوم در استان زنجان تزریق شده است.

این مسئول در رابطه با تعداد افراد واکسینه شده در استان زنجان، تصریح کرد: افراد واکسینه شده در برابر بیماری کرونا در زنجان بیش از 10 هزار نفر، ابهر بیش از 3600 نفر، خرمدره بیش از 1200 نفر، ماهنشان 727 نفر، خدابنده 2258 نفر، سلطانیه 508 نفر، طارم 1083 نفر و ایجرود 667 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش بالای ویروس کرونا و خطر بازگشت بیماری به سطوح بالاتر در جامعه

گردش بالای ویروس کرونا و خطر بازگشت بیماری به سطوح بالاتر در جامعه