مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-09اقتصادي

لزوم آبرسانی سیار به 300 روستای کرمانشاه طی تابستان سال جاری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: به دلیل کاهش منابع آبی 300 روستای این استان طی فصل تابستان امسال نیازمند آبرسانی سیار می شوند.

- ، علیرضا کاکاوند بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی برای عبور از تنش آبی در کرمانشاه طی سال جاری که با حضور فرماندار شهر کرمانشاه و بخشداران سطح این استان در سالن جلسات اداره کل آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال خشک ترین سال طی 50 سال اخیر به لحاظ بارش ها است که با توجه به کاهش شدید بارندگی ها پیش بینی می شود کرمانشاه با یک تنش آبی مواجه شود.

وی با اشاره به کاهش 180 میلی متری بارش ها نسبت به میانگین بلند مدت در کرمانشاه افزود: این استان طی فصل آبی جاری از نظر کاهش بارندگی ها رتبه اول در کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه کاهش بارندگی ها طی فصل آبی جاری موجب کاهش شدید منابع تأمین آب این استان شده است، گفت: در این استان بیش از 40 درصد آب شُرب هدر می رود که دلیل عمده این هدر رفت، وجود تأسیسات و شبکه آبرسانی فرسوده است.

کاکاوند به انجام اقداماتی برای کنترل بخشی از این هدر رفت اشاره و تصریح کرد: امسال حدود 700 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات کلی تأسیسات و خطوط و نیز 300 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبرسانی استان کرمانشاه در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آبرسانی سیار به 300 روستای کرمانشاه طی تابستان سال جاری

لزوم آبرسانی سیار به 300 روستای کرمانشاه طی تابستان سال جاری