مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-09ورزشي

احمدی: فدراسیون نجات غریق و غواصی متفاوت از دیگر فدراسیون هاست


معاون  وزارت ورزش با تاکید بر اینکه ماهیت فدراسیون نجات غریق و غواصی متفاوت با سایر فدراسیون هاست، گفت: برای ارائه کمک به این فدراسیون که با جان و سلامت انسان ها سروکار دارد، - و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی به همراه برخی روسای کمیته های این فدراسیون امروز یکشنبه با عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

تاکید بر کاهش آمار مغروقین در سواحل کشور حیدری در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های وزارت ورزش و معاون توسعه ورزش همگانی از فدراسیون نجات غریق گفت: از چهار ماه پیش که مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتم، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای رفع نقایص را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم برای آینده گام های موثرتری برداریم.

وی ادامه داد: نشست با نهادها و سازمان های مرتبط که می توانند به پیشبرد اهداف فدراسیون کمک کنند را در دستور کار قرار دادیم.

در همین راستا تفاهم نامه هایی را هم با برخی نهادها از جمله سازمان جمعیت هلال احمر، نیروهای مسلح، وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون دانش آموزی و .

منعقد کردیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر این که این فدراسیون برای تابستان سال جاری برنامه های ویژه را در نظر گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: فدراسیون نجات غریق و غواصی متفاوت از دیگر فدراسیون هاست

احمدی: فدراسیون نجات غریق و غواصی متفاوت از دیگر فدراسیون هاست