مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-09حوادث

بازداشت عاملین پرداخت رشوه به کارکنان شهرداری قزوین


بازرس کل استان قزوین در پی بازداشت های اخیر دریکی از مناطق شهرداری قزوین؛ گفت: رشوه دهندگان مربوط به این پرونده شناسایی و با هماهنگی و دستور مراجع قضایی دستگیر شدند.

- ایسنا/قزوین بازرس کل استان قزوین در پی بازداشت های اخیر دریکی از مناطق شهرداری قزوین؛ گفت: رشوه دهندگان مربوط به این پرونده شناسایی و با هماهنگی و دستور مراجع قضایی دستگیر شدند.

عبدالله آقاعلیخانی در راستای پاسخگویی به افکار عمومی نسبت به پیگیری جرائم صورت گرفته اخیر در یکی از مناطق شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه از نظر قانون راشی و مرتشی هر دو مجرم هستند، ازاین رو پس از شناسایی عامل جعل اسناد و اخذ رشوه از مراجعین در شهرداری قزوین، آن دسته از سودجویانی که با پرداخت وجوه نامتعارف به متهم و استفاده از سند مجعول حقوق دولت را تضییع کرده اند نیز توسط بازرسان این مرجع نظارتی شناسایی و با دستور دادسرای عمومی و انقلاب استان جلب و بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، بازرس کل استان قزوین افزود: پیگیری ها و برخورد با عاملین فساد تا حصول نتیجه و احقاق حقوق دولت ادامه و پس از صدور رأی نهایی در مراجع قضایی از طریق پایگاه های خبری اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملین پرداخت رشوه به کارکنان شهرداری قزوین

بازداشت عاملین پرداخت رشوه به کارکنان شهرداری قزوین