مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-09سياسي

انس با قرآن از کودکی/مسیر حفظ را خستگی ناپذیر ادامه می دهم


حافظ نوجوان اهل سنت قرآن کریم با اشاره به اینکه از کودکی با قرآن مأنوس بوده است، گفت: مسیر حفظ قرآن را تا پایان خستگی ناپذیر ادامه می دهم.

- اظهار کرد: من کار حفظ قرآن کریم را به طور رسمی و تخصصی از دو سال پیش آغاز و مسیر حفظ قرآنم را هنوز ادامه می دهم و تا رسیدن به آرمان و خواسته ام از تلاش دست برنمی دارم.

آغاز حفظ از 12 سالگی این حافظ اهل سنت قرآن کریم که عصرهای ماه رمضانش معطر به نور قرآن و حضور در کلاس های حفظ شده است، با بیان اینکه کار حفظ قرآن کریم را از 12 سالگی و شروع نوجوانی آغاز کرده است، بیان کرد: بر اساس گفته های والدینم من از همان کودکی علاقه خاصی به قرآن کریم داشتم.

وی افزود: این علاقه به کتاب قرآن در کودکی به گونه ای بود که هر زمان که یکی از اهل خانه به تلاوت قرآن مشغول بود به نزد او رفته و قرآن را می گرفتم تا نزد خودم باشد تا جایی که دیگر اهل خانه مجبور می شدند در تنهایی قرآن تلاوت کنند.

ماخونیکی که در حال حاضر حدود 12 جزء قرآن را حفظ کرده است، ادامه داد: یکی از علل و عواملی که باعث شد من در مسیر حفظ قرآن، کارم استمرار داشته باشد، معلم و مربی قرآنم آقای سالاری است که در مسیر حفظ به من بسیار کمک کردند.

وی با بیان اینکه کار حفظ را در دارالقرآن مسجدالنبی (ع) بیرجند آغاز کرده است، بیان کرد: مسئولیت این دارالقرآن با آقای سالاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن از کودکی/مسیر حفظ را خستگی ناپذیر ادامه می دهم

انس با قرآن از کودکی/مسیر حفظ را خستگی ناپذیر ادامه می دهم