مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-09سياسي

برکات انفاق در زندگی کشاورز شهرقدسی/ از اهدای اراضی تا بخشش در ایام کرونایی


کشاورز خیر شهرقدسی که نخواست نامی از او ذکر شود طول عمر، سلامتی و برکت زندگی خود را مدیون عنایت خداوند و قدم گذاشتن در راه امام حسین(ع) می داند و می گوید: - خبرگزاری فارس از شهرقدس: انجام کار خیر موجب پرورش نفس انسان می شود و احسان و نیکوکاری در راه رضای خدا پرسودترین و بهترین معامله است.

خیر و نیکوکار شهرقدسی که برکت زندگی، سلامتی و مال خود را مدیون لطف خدا و ائمه اطهار(ع) می داند، کمک های بسیاری به نیازمندان و انجام امور خیر در زمینه های مختلف انجام داده و راضی نشد که نامی از او برده شود و معتقد بوده که این کمک ها همه در راه رضای الهی است و اوست که به رزق و روزی انسان برکت می دهد پس نیازی نیست که نام و نشانی در میان باشد.

خیراندیش شهرقدسی، همه کارهای خود را برای رضای خدا انجام داده و همواره شاکر خداوندی است که نعمت طول عمر و سلامتی عطا کرده که بتواند در این راه ها قدم بردارد و معتقد است که قدم برداشتن در راه ائمه اطهار بی اجر و پاداش نیست و می گوید: خوشا به حال آن کسی که خدا هرچه به او نداده ولی سخاوتمند و بخشنده است .

نیکوکار بی نام اما صاحب نام شهرقدسی سال ها در امر کشاورزی فعالیت داشته و سالانه صدها تن میوه، گندم و ذرت برداشت کرده است و از درآمد آن ها در دستگاه امام حسین(ع) و کمک به فقرا و نیازمندان خرج کرده و در کنار پرداخت خمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات انفاق در زندگی کشاورز شهرقدسی/ از اهدای اراضی تا بخشش در ایام کرونایی

برکات انفاق در زندگی کشاورز شهرقدسی/ از اهدای اراضی تا بخشش در ایام کرونایی