مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-08اقتصادي

ایران خودرو و سایپا در مدار افزایش تولید


آمارهای ارائه شده از سوی دو خودروساز بزرگ داخلی نشان می دهد که میزان تولید خودرو در اولین ماه از سال جاری با رشد 140 درصدی نسبت به مجموع تولید آن ها در فروردین ماه سال گذشته به بیش از 55 هزار دستگاه رسیده است.

- آمارهای ارائه شده از سوی دو خودروساز بزرگ داخلی نشان می دهد که میزان تولید خودرو در اولین ماه از سال جاری با رشد 140 درصدی نسبت به مجموع تولید آن ها در فروردین ماه سال گذشته به بیش از 55 هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمار ایران خودرو و سایپا در نخستین ماه از سال 1400 در مجموع 55 هزار و 123 دستگاه خودرو تولید کرده اند که 22 هزار و 998 دستگاه بیشتر از آمار تولید آن ها در فروردین 1399 بوده و بیانگر رشد 140 درصدی تولید در دو خودروساز بزرگ داخلی است.

آمار تولید در مدت مذکور سال جاری در گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که توقف تولید پراید و جایگزین کردن سایر محصولات سایپا توانسته تکان خوبی در این شرکت ایجاد کند و سایپا را از رکود خارج کند.

آغاز افزایش 193 درصدی تولیدسایپا و عزم خروج از رکود پس از آنکه در برخی ایام سال گذشته آمار تولید در سایپا کاهشی بود، تغییر مسیر و ایجاد رشد 193 درصدی در نخستین ماه از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، می تواند حاکی از آن باشد که سایپا عزم خود را برای افزایش تولید در سال جاری جزم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو و سایپا در مدار افزایش تولید

ایران خودرو و سایپا در مدار افزایش تولید