مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-08اقتصادي

آینده مبهم بازار سهام


یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه سبزهای بورس مقطعی و ظاهری است، مطرح کرد: آینده بازار سرمایه همچنان مبهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار سرمایه با برتری گروه های فلزات اساسی، بانک ها و فرآورده های نفتی همراه بود، اما این برتری به گونه ای نبود که بتوان انتظار رشد از بازار داشت و حرکت شاخص کل بر خلاف دقایق آغازین معاملات، در جهت منفی بود.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه، همانطور که از هفته گذشته عنوان شده بود، تلاش دولت در راستای کاهش نرخ دلار در بازار تا زیر 20 هزار تومان، باعث شده است که بورس به خرسی بودن خود ادامه دهد، اما رشد قیمت سهام فلزی، تحت تأثیر بالا رفتن قیمت کامودیتی ها است.

با وجود اینکه شاخص کل در 5 دقیقه ابتدایی معاملات، قریب به 4 هزار واحد رشد کرده بود، در ادامه معاملات با افزایش فشار عرضه روی ریل نزولی قرار گرفت و تا پایان معاملات با شیب سرسره مانند خود در اثر صف فروش شدن اکثر نمادهای شاخص ساز از جمله فولاد و شستا ، 4 هزار و 755 واحد سقوط کرد و در آخر، رقم یک میلیون و 167 هزار و 506 واحد را نشان داد.

شاخص کل هم وزن نیز که ابتدا یک رشد خفیف را پشت سر گذاشت، باز هم مانند روزهای گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و تا پایان معاملات با سقوط 836 واحدی، در ارتفاع 422 هزار و 19 واحدی قرار گرفت، اما شاخص فلزات اساسی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده مبهم بازار سهام

آینده مبهم بازار سهام