مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-08سياسي

فضای مجازی خراسان شمالی رصد می شود/ اجازه دلسرد کردن مردم را نمی دهیم


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر انجام وظیفه دقیق و قانونی هیات نظارت بر انتخابات استان، گفت: قطعا با افرادی که در فضای مجازی بخواهند مردم را دلسرد کنند برخورد خواهیم کرد.

- اظهار کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات برای برگزاری انتخابات به هیچ وجه با یکدیگر تقابل ندارند و این مسئله را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در عمل نشان دادیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دارای یک فهم مشترک با سیستم نظارتی استان هستیم و این مسئله در آمار نیز خود را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه قانون وظایف هر دستگاه را در انتخابات شورای شهر نیز مشخص کرده، افزود: خارج از رویه قانون اساسی در استان هیچ مسئله ای اتفاق نیفتاده است که این به خاطر رابطه مناسب با ناظران است.

شجاعی با اشاره به عدم تأیید صلاحیت حدود 100 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا خراسان شمالی، گفت: حدود 50 درصد افراد توسط هیئت اجرایی تأیید نشدند و 15 درصد نیز خود به ادامه ماجرا مایل نبودند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: فقط 36 نفر توسط هیأت نظارت استان رد صلاحیت شدند که این آمار بالایی نسبت به میزان افراد ثبت نام شده نیست؛ همچنین با توجه به میانگین کشور نیز میزان رد صلاحیت ها ناچیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی خراسان شمالی رصد می شود/ اجازه دلسرد کردن مردم را نمی دهیم

فضای مجازی خراسان شمالی رصد می شود/ اجازه دلسرد کردن مردم را نمی دهیم