مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-08سياسي

وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی به 3 شهرستان کاهش یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از 17 شهرستان، سه شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که پنج مورد کمتر از هفته گذشته است.

- ، علی مصطفوی عصر شنبه در گفتگوی خبری در این خصوص افزود: در حال حاضر شهرستان های سلماس در شمال و میاندوآب و شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.

وی اضافه کرد: ارومیه به همراه شهرهای خوی، چایپاره، ماکو، پلدشت و چالدران در شمال آذربایجان غربی و شهرهای مهاباد، اشنویه، نقده، تکاب، پیرانشهر و بوکان در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونای دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: علاوه بر آن، سردشت و شوط به علت بهبود رعایت موارد بهداشتی، به وضعیت زرد بازگشته اند.

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با مبتلا شده و حدود چهار هزار و 100 نفر نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید 19 از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی به 3 شهرستان کاهش یافت

وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی به 3 شهرستان کاهش یافت