مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-08سياسي

دعوت 14 تشکل سیاسی اصفهان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات


تعدادی از احزاب و تشکل های سیاسی استان اصفهان با انتشار بیانیه ای از آیت الله رییسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تعدادی از احزاب و تشکل های سیاسی استان اصفهان با ارسال بیانیه ای از آیت الله رییسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: ایرانِ اسلامی در آستانە قرن جدید قرار دارد؛ قرنی که می بایست قرن تحول و دگرگونی در گام دوم انقلاب باشد.

امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یک ضرورت تاریخی تبدیل شده است، همان طور که نسیم و رایحە تحول از دستگاه قضایی وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است.

انتظار افکار عمومی و جامعە علمی کشور این است که آهنگ تحول در همە نهادها و ساختارها جریان پیدا کند و تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود؛ چرا که بررسی علمی ساختار مدیریتی کشور نشان می دهد که جبران عقب ماندگی در حوزه هایی نظیر اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه همه جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترشآن را به پیش ببرند لذا تحول بیش از آنکه متکی به شخص رییس قوه باشد، بر مبنای برنامه ای است که در قالب سند تحول قضایی انتشار یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 14 تشکل سیاسی اصفهان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات

دعوت 14 تشکل سیاسی اصفهان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات