مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08اقتصادي

تولیدکنندگان، سیمان را فقط به عاملان مجاز بدهند


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: به دنبال افت و خیز و ساماندهی بازار سیمان در استان فارس، تولیدکنندگان ملزم شدند سیمان را فقط به عاملین مجوزدار تحویل دهند.

- ایسنا/فارس معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: به دنبال افت و خیز و ساماندهی بازار سیمان در استان فارس، تولیدکنندگان ملزم شدند سیمان را فقط به عاملین مجوزدار تحویل دهند.

مهدی حسنی افزود: تعداد پرونده های متخلف در سطح استان از ابتدای امسال 89 مورد به ارزش 56 میلیارد و 804 میلیون ریال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، حسنی با بیان اینکه برخورد با تخلفات گران فروشی و احتکار ادامه دارد و سطح تخلفات اکنون کاهش یافته است، عنوان کرد: از ساماندهی روند عرضه و توزیع سیمان خبر داد و تاکید کرد: تولیدکنندگان ملزم شدند که سیمان را فقط به عاملان مجوزدار تحویل دهند.

حسنی گفت: با توجه به سیر صعودی تولید و همکاری کارخانه های استان که در روزهای تعطیل نیز به تولید سیمان می پردازند، روند تولید افزایش یافته و با توجه به تعطیلی کارخانه ها در ابتدای سال طبیعی است که روند مناسبی وجود نداشته، اما اکنون وضعیت مطلوب گشته و نیاز بازار مرتفع شده است این در حالی است که تا پیش از این، سیمان از استان های دیگر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان، سیمان را فقط به عاملان مجاز بدهند

تولیدکنندگان، سیمان را فقط به عاملان مجاز بدهند