مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08سياسي

تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی استان سمنان تأمین می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از فعالیت 14 گانه برای حراست و حفاظت بیشتر از عرصه منابع طبیعی در استان خبر داد و گفت: تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی استان تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی صبح شنبه در نشستی با بهره برداران منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان ضمن بیان اینکه فعالیت 14 گانه منابع طبیعی طبق ابلاغیه سازمان جنگل ها برای استان نیز طی سال جاری در حال اجرا است، ابراز داشت: اتمام کاداستر اراضی ملی، مقابله با بیابان زایی و تعیین تکلیف پرونده های ماده واحده و اراضی اختلافی در کنار زراعت چوب، تولید نهال و بذر استاندارد، گیاهان دارویی، مرتع داری تلفیقی، جنگل کاری اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه اصلاح ساختار سازمانی و نیروی انسانی و آموزش توانمندسازی و مشارکت مردم برای سال جاری می تواند برای حفظ هر چه بیشتر اراضی منابع طبیعی اثربخش باشد، افزود: برای امسال محافظت، پیشگیری و اطفای حریق، ذخیره گاه های مرتعی و جنگلی نیز آغازشده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از نگرانی ها ایجاد حریق در حوزه مراتع و جنگل ها است، ابراز داشت: برای کاهش آمار حریق سطح منابع طبیعی مکاتبات لازم با مدیریت بحران استانداری برای تأمین لوازم و تجهیزات صورت گرفت و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی استان سمنان تأمین می شود

تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی استان سمنان تأمین می شود