مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:502021-05-07اقتصادي

ارائه خدمات درون و برون سازمانی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه چمران اهواز


مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از ارائه خدمات درون و برون سازمانی در آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بهره برداری از یک دستگاه هایتک در آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه، از ارائه خدمات درون و برون سازمانی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خبر داد.

یوسف تمثیلیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بهره برداری از یک دستگاه هایتک در آزمایشگاه مرکزی، اظهار کرد: این دستگاه میکروسکوپ الکترونی یک دستگاه هایتک است که در کل دنیا تعداد محدودی تولیدکننده دارد.

دستگاه در واقع نوعی میکروسکوپ است که چشم مسلح پژوهشگر به حساب می آید و برای بررسی سطح یا ماده، مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: این دستگاه در آزمایشگاه مرکزی مستقر شده است‎؛ در این آزمایشگاه چندین دستگاه هایتک برای شناسایی مواد مختلف مستقر شده اند و برخی دیگر از دستگاه های تخصصی نیز در آزمایشگاه های دانشکده ها هستند.

از این آزمایشگاه ها برای ارائه خدمات درون و برون سازمانی استفاده می شود.

مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: این دستگاه علاوه بر استفاده در پروژه های علمی و تحقیقاتی دانشگاهیان سراسر کشور، نیاز بسیاری از صنایع استان و کشور از جمله صنایع فولاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درون و برون سازمانی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه چمران اهواز

ارائه خدمات درون و برون سازمانی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه چمران اهواز