مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-07سياسي

تعلل پیمانکار 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین پذیرفتنی نیست


استاندار زنجان با اشاره به وضعیت پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین گفت: تعلل پیمانکار در اجرای این پروژه به هیچ وجه قابل قبول نیست، تنها با شعار کار به جایی نمی رسد و در صورت تداوم این روند برخورد لازم انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان فتح الله حقیقی  در جلسه توسعه صادرات استان با بیان اینکه در صورت تعلل و کم کاری پیمانکار این پروژه مهم پرونده قضایی تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: هم اکنون در شرایط بد اقتصادی و شیوع کرونا قرار داریم و برای پیشبرد پروژه های مختلف باید بصورت عملیاتی وارد شد.

وی با بیان اینکه هر فردی بخواهد در شرایط کنونی ترک فعل کند، به ویژه برای پروژه ای که در سفر رهبری به تصویب رسیده است، پذیرفتی نیست، افزود: پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین 2.

5 برابر حجم ورود کالا را افزایش و از طرفی زمان تردد بین زنجان تا تهران را بیش از یک ساعت کاهش می دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیمانکار این طرح باید پاسخگو باشد، گفت: پیمانکار باید نسبت به شتاب بخشی کارها تلاش کند، این پروژه 106 کیلومتر طول راه آهن را تشکیل می دهد و با تحقق این پروژه زمینه تبدیل استان به مرکز لجستیک فراهم خواهد شد و در واقع تحولی شگرف را در این منطقه بوجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل پیمانکار 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین پذیرفتنی نیست

تعلل پیمانکار 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین پذیرفتنی نیست