مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-07اجتماعي

خسارت 500 میلیارد تومانی سیل به راه های کشور


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از وارد شدن خسارت 500 میلیارد تومانی سیل به محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: - از مردم تقاضا می کنیم در شرایط کنونی قبل از انجام هر سفر اضطراری اطلاعات هواشناسی را چک کنند و وارد مسیرهای کوهستانی و کویری نشوند.

فرهاد مهریاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در هفته های اخیر بارش های رگباری ناگهانی با بسیاری با شدت بالا داشتیم که همان طور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود این بارش های سریع و زیاد سبب وقوع سیلاب در مناطق مختلف شد به گونه ای که برخی از آن ها طی دهه های اخیر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته حدود 500 میلیارد تومان خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی مختلف وارد شد، افزود: از زمانی که هشدار برای وقوع سیلاب در هفته های گذشته دریافت کردیم تاکنون همه راهداران در مناطق پرخطر آماده باش کامل بودند و مسیرهای سیل زده را بازگشایی کردند البته در مقاطعی 20 مسیر اصلی کشور بسته شد اما به سرعت و با کمک راهداران این مسیرها بازگشایی شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در شبانه روز گذشته بارش های شدید و وقوع سیلاب در مناطقی از استان های خراسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 500 میلیارد تومانی سیل به راه های کشور

خسارت 500 میلیارد تومانی سیل به راه های کشور