مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-07سياسي

زنده بودن فلسطین به برکت روز قدس است


رییس سازمان حج و زیارت در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین فلسطین کوتاه نخواهند آمد و نمود آن را در روز قدس شاهدیم.

- ، علی رضا رشیدیان در این پیام تصریح کرد: در این دوران سخت کرونایی هم این حضور و حمایت جلوه ای دیگر در فضای مجازی یافته و فلسطینیان می دانند که دل های همه مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان در این مقاومت و انتقاضه همراهشان است.

متن کامل پیام رییس سازمان حج و زیارت قداست این سرزمین سال ها است که در زیر سیطره قدم های شوم قومی نژاد پرست لگدکوب می شود، سرزمین پیامبران، خاکی مقدس که قبله گاه اول مسلمین، معراجگاه پیامبر اعظم، زادگاه مسیحا و مهد دعوت موسی بوده و طی قرن ها پیامبران بسیار در آن ظهور کردند، امروز جولانگاه صهیونیسم شده است.

صهیونیسمی که برای سیطره خود بر منطقه با شعار از نیل تا فرات به این وادی مقدس قدم نهاده و آن را سرزمین موعود خود می نامند تا با توسل به آن جای پایی محکم کرده و از آنجا به سایر نقاط سلطه خود را توسعه دهند.

کسانی که برای اثبات آنچه که به ناحق می خواهند در سال های طولانی اشغالگری خود، خون ها ریختند الدوره ها شهید کردند و با توپ و تانک به درون شهرها و خانه های مردم هجوم برده و با قتل عام ساکنان آن، منازل و شهرها را برای اسکان قوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده بودن فلسطین به برکت روز قدس است

زنده بودن فلسطین به برکت روز قدس است