مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-06سياسي

حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس مسئله اصلی جهان اسلام است، گفت: ایران بزرگترین نقش در حمایت از ملت فلسطین را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تأثیرپذیری راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: امسال نیز این مراسم با تجمع مردمی همراه نیست، اما دل های مردم انقلابی ایران و همه امت های اسلامی به موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف پیوند خورده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس است، گفت: ایران بزرگترین نقش را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس را دارد و در واقع احساس مسئولیت ایران نسبت به فلسطین به خاطر اهمیت این مساله در جهان اسلام است.

احمدی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است، افزود: شهید سلیمانی معمار شکست های استراتژیک استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه بود و به همین خاطر استکبار جهانی این ریسک را قبول کرد و با وجود مغایرت با قوانین بین المللی، سردار سلیمانی را در حالی که در کشوری دیگر مهمان بود، به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی نمی تواند با ارعاب و طرح های ضد بشری مردم فلسطین را از قدس بیرون براند، اضافه کرد: جبهه مقاومت که امروز قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است

حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است