مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-06اقتصادي

ثبت1596 گروه جهادی در سیستان و بلوچستان


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در این استان هزار و 596 گروه جهادی در حوزه بسیج سازندگی به ثبت رسیده که از این ‏تعداد، یکهزار و 229 گروه مربوط به برادران و 367 گروه نیز مربوط به خواهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفاهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت روز قدس و تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی در حوزه مردم یاری و خدمات رسانی نیز اتفاقات خیلی از محل تسهیلات عقود اسلامی ‏به یکهزار و 172 نفر به مبلغ 33 میلیارد و 900 میلیون تومان خدمت ارائه شده است.

‏ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تسطیح 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و  راه ‏اندازی مجتمع های کشت و صنعت، آبرسانی و برق رسانی به اراضی کشاورزی استان ‏توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

‏ وی گفت: تا کنون 800 هزار نفر روز گروه جهادی برای فعالیت های 10 روزه در ‏عرصه های مختلف به نقاط استان مختلف اعزام شده اند و همچنین در قالب ‏گروه های یک روزه حدود یک میلیون نفر روز ‏در این پروژه های عملیاتی شده حضور داشتند.

‏ سردار شفاهی با بیان اینکه در طول مدت بسیج سازندگی در استان حرکت های ‏جهادی و محرومیت زدایی متعددی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در سیستان و ‏بلوچستان یکهزار 596 گروه جهادی در حوزه بسیج سازندگی به ثبت رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت1596 گروه جهادی در سیستان و بلوچستان

ثبت1596 گروه جهادی در سیستان و بلوچستان