مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-06سياسي

آیا آیت الله رییسی در انتخابات شرکت می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد محمدی نوری با اشاره به آخرین اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: - یک عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت به 10 نفر از کاندیدا های احتمالی جریان اصولگرایی تصریح کرد: بزودی نشست های هیئت عالی شورای وحدت در قالب کمیته بررسی برنامه داوطلبان ریاست جمهوری 1400 با خود نامزد ها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد محمدی نوری با اشاره به آخرین اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تاکنون تلاش بر توسعه وحدت و اهتمام در وحدت حداکثری برای تعیین نامزد واحد ریاست جمهوری و تفاهم بر سر لیست مشترک در شوراهاست که نتایج نسبتا مناسبی هم از آن حاصل شده است.

وی با اشاره به رایزنی افراد و جریان های مختلف سیاسی برای دعوت از سیدابراهیم رییسی به انتخابات، تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی ها و قرائن موجود، گویا حضور آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 قطعی است و این حضور می تواند باعث شکل گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به تلاش شورای وحدت برای راه اندازی کمیته های تخصصی در استان ها، اظهار کرد: این امر فرصتی برای احیا فعالیت همه علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آیت الله رییسی در انتخابات شرکت می کند؟

آیا آیت الله رییسی در انتخابات شرکت می کند؟