مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-05-05ورزشي

جنگ روانی عربستانی ها علیه استقلال و فرهاد مجیدی/ اماراتی ها خلع سلاح تان می کنند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیخ دیایاته در این فصل تا قبل از روی کار آمدن مجدد فرهاد مجیدی اصلاً چهره پرفروغی نداشت ولی پس از اینکه سرمربی مورد علاقه اش دوباره سکان هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفت، - جنگ روانی عربستانی ها علیه استقلال و فرهاد مجیدی/ اماراتی ها خلع سلاح تان می کنند! یکی از بازیکنان ارزشمند استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که نقش غیرقابل انکاری در صعود شاگردان مجیدی به مرحله حذفی این مسابقات و البته حذف شدن الاهلی عربستان از گردونه مسابقات داشت، شیخ دیاباته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیخ دیایاته در این فصل تا قبل از روی کار آمدن مجدد فرهاد مجیدی اصلاً چهره پرفروغی نداشت ولی پس از اینکه سرمربی مورد علاقه اش دوباره سکان هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفت، زمینه برای بازگشت شیخ به روزهای اوج هم فراهم شد.

جنگ روانی عربستانی ها شیخ پیش از آنکه استقلال برای برگزاری مسابقات آسیایی راهی عربستان شود، مدعی شده بود در لیگ قهرمانان آسیا قطعاً می درخشد و به وعده خودش هم عمل کرد.

دقیقاً به همین خاطر است که حالا الهلالی ها عزا گرفتند که چگونه باید این بازیکن را در مسابقه شهریور ماه مهار کنند و مقابل زوج ویرانگر شیخ و قایدی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ روانی عربستانی ها علیه استقلال و فرهاد مجیدی/ اماراتی ها خلع سلاح تان می کنند!

جنگ روانی عربستانی ها علیه استقلال و فرهاد مجیدی/ اماراتی ها خلع سلاح تان می کنند!