مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-03دانش

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 1400 دانشگاه آزاد


مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز 13 اردیبهشت به پایان می رسد.

- مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز 13 اردیبهشت به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1400دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند و همچنین ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این مقطع ساعت 24 امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

آن دسته از داوطلبان که در آزمون دکتری تخصصی براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده اند، می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.

org انتخاب رشته کنند.

متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این مقطع پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط لازم، نسبت به خرید کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 1400 دانشگاه آزاد

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 1400 دانشگاه آزاد