مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-02دانش

برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آمنه فیروزآبادی رییس دانشگاه آزاد بردسیر از برگزاری موفق بالغ بر 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه آزاد بردسیر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آمنه فیروزآبادی رییس دانشگاه آزاد بردسیر از برگزاری موفق بالغ بر 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر 22 هزار نفر-آزمون هم به صورت مجازی و برخط با موفقیت در این دانشگاه برگزار شده است.

فیروزآبادی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور از اواخر سال 1398 موجب شد تا دانشگاه آزاد اسلامی کلاس ها و امتحانات خود را به صورت آنلاین برگزار کند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با شعار آموزش تعطیل نیست با برگزاری کلاس های آموزشی و امتحانات خود به صورت آنلاین نقش مهمی در رشد علمی کشور و کاهش انتشار ویروس کرونا ایفا کرد.

رییس دانشگاه آزاد بردسیر اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرد به طوری که تمام دانشجویان از سراسر کشور از فرصت ادامه تحصیل در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر

برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر