مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-30سياسي

17 نماینده خواهان اعمال ماده 234 آیین نامه مجلس درباره محتوای فایل صوتی ظریف شدند


17 نماینده مجلس طی نامه ای به هیئت رییسه خواستار اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس درباره حسن روحانی رییس جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بابت محتوای فایل صوتی منتشر شده از ظریف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه رییس جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بابت محتوای فایل صوتی منتشر شده از ظریف شد.

متن درخواست عضو هیئت رییسه مجلس به شرح ذیل است: موارد اعلامی نقض اصل 134 قانون اساسی و مواد 501 و 506 و 698 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 و عدم رعایت شئونات اخیراً فایل صوتی طبقه بندی شده از وزیر امور خارجه دولت دوازدهم جناب آقای هشت ساله دولت های یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است.

فایل صوتی گفت وگو ی آقای لیلاز و آقای محمدجواد ظریف در چارچوب پروژه تاریخ شفاهی دولت های جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و آقای ظریف و مصاحبه کننده بارها تکرار کرده اند که این صحبت ها برای ثبت در تاریخ است و قاعدتاً باید در اسناد بایگانی شده نگهداری شود اما یقینا انتشار این مطالب قانونی نیست و جهت شناسایی عوامل ار و سری، مباشران و معاونان این اعمال باید تحت تعقیب کیفری قرار گیرند و اعمال ایشان جرم محسوب می شود برخی نیز مدعی هستند که فایل صوتی ممکن است ربوده شده باشد ولی با توجه به اینکه میزان دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نماینده خواهان اعمال ماده 234 آیین نامه مجلس درباره محتوای فایل صوتی ظریف شدند

17 نماینده خواهان اعمال ماده 234 آیین نامه مجلس درباره محتوای فایل صوتی ظریف شدند