مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-28سياسي

توافق جدید دو وزارت نیرو و کشاورزی برای طرح 550 هزار هکتاری


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق میان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری گفت: با توجه به توافقات انجام شده، - ایسنا/خوزستان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق میان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری گفت: با توجه به توافقات انجام شده، گره فاز دوم این طرح گشوده شده است و به زودی شاهد اجرای فاز دوم این طرح در خوزستان خواهیم بود.

علیرضا ورناصری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: اواخر سال گذشته مجمع نمایندگان استان خوزستان طرح شکایتی را به کمیسیون اصل 90 در خصوص تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری ارائه کرد و متعاقب آن جلسه ای در اواخر فروردین ماه امسال برگزار شد.

وی افزود: در آن جلسه وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف شدند که گزارشی از آخرین وضعیت فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری ارائه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این هفته نیز جلسه ای با حضور همه نمایندگان وزارتخانه های مربوط به اجرای طرح 550 هزار هکتاری برگزار شد و مسائل مربوط به تخصیص آب این طرح در فاز دوم مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جدید دو وزارت نیرو و کشاورزی برای طرح 550 هزار هکتاری

توافق جدید دو وزارت نیرو و کشاورزی برای طرح 550 هزار هکتاری