مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-27دانش

پذیرش دانشجو در 70 رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید پذیرای داوطلبان ادامه تحصیل در 70 رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید پذیرای داوطلبان ادامه تحصیل در 70 رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی خواهد بود.

امیررضا نقش با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اظهار کرد: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان مقطع دکتری در 70رشته تحصیلی به دو شیوه با آزمون از طریق آزمون سازمان سنجش کشور و بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان خواهد بود.

وی به افتخارات این واحد دانشگاهی با درجه جامع مستقل اشاره کرد و ادامه داد: واحد مستقل نجف آباد به عنوان واحدی پیشرو در رتبه بندی های جهانی در سطح کشور توانست در چهار سال پیاپی عنوان واحد ویژه برتر با بیشترین تعداد برگزیده در جشنواره سراسری فرهیختگان را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که در رتبه بندی های جهانی نیز همواره در رتبه های اول تا چهارم کشور بین دانشگاه های آزاد اسلامی جای داشته است.

نقش تصریح کرد: در سال 2020 بیشترین تعداد دانشمند 2درصد برتر جهان بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور براساس ارزیابی پایگاه Scopus متعلق به واحد نجف آباد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 70 رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

پذیرش دانشجو در 70 رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد