مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-04-24سياسي

سالروز شهادت «محمد منتظرقائم»


پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است و تنها شهید این واقعه یعنی شهید «محمد منتظرقائم»، نخستین فرمانده سپاه یزد در صحرای طبس به شهادت رسید.

- پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است و تنها شهید این واقعه یعنی شهید محمد منتظرقائم ، نخستین فرمانده سپاه یزد در صحرای طبس به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد منتظرقائم متولد سال 1327 در شهر فردوس از توابع استان خراسان است، البته خانواده محمد به علت ایستادگی پدرش در مقابل جیره خواران حکومت وقت، مجبور به هجرت از فردوس می شوند و در شهر و دیار پدریش، یعنی یزد سکنی می گزینند ولی این تازه ابتدای راه زندگی استکبارستیزانه محمد است که رقم می خورد.

محمدمنتظرقائم تحصیلات خود را در مدرسه تعلیمات اسلامی ادامه می دهد و در حالی که هنوز 15 سال ندارد حماسه 15 خرداد سال 42 شکل می گیرد اما با وجود سن کم، تفکری عظیم در خود پرورانده و فعالیت های ضداستکبارانه اش در آن سال ها، تعجب همگان را به خود جلب می کند.

وی تحصیلات خود را در رشته برق در هنرستان فنی ادامه می دهد و پس از اتمام و اخذ دیپلم در سال 1347، لباس سربازی برای شاه را که کاملاً با تفکراتش در تناقض بود، برتن می کند و حتی در این دوره، یک بار به علت پاره کردن تصویر شاه و آتش زدن آن در بازار شهر به شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز شهادت «محمد منتظرقائم»

سالروز شهادت «محمد منتظرقائم»