مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-24اجتماعي

افتتاح اولین مرکز مبادله پسماند خشک و نوآوری پسماندهای الکترونیک


اولین مرکز مبادله پسماند قابل بازیافت با کتاب و همچنین اولین مرکز نوآوری پسماندهای الکترونیکی در منطقه 6 شهرداری تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور در این مراسم افتتاح این دو مرکز گفت: امروز مصادف با روز جهانی زمین پاک اولین مرکز مبادله پسماند قابل بازیافت با کتاب (کتاب ماند) و همچنین اولین مرکز نوآوری پسماندهای الکترونیکی افتتاح شدند.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای این مهم به بهره برداری می رسد که بتوانیم با کاهش پسماند به معنای کاهش دفن، گامی برای حفظ محیط زیست برداریم، افزود: ما در سازمان مدیریت پسماند به عنوان شهروند، فعال محیط زیست و مدیر تکالیفی داریم که مبتنی بر آن باید بتوانیم زمینه ای فراهم کنیم تا با کاهش دفن، آلودگی مضاعف به زمین وارد نشود.

علیپور اضافه کرد: طرح کاپ از دستاوردهای مهم مدیریت دوره جدید در شهرداری تهران است و در گام اول این طرح، بحث استفاده از اپلیکیشن ها را دیدیم؛ حالا این اپلیکیشن ها هم زمان با اقداماتشان در زمینه جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت، فرهنگ سازی و رواج مطالعه را با تفکیک درست گره زده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: ما پیش از این طرح های مشابهی هم داشته ایم، به عنوان مثال در منطقه 18 طرح گل ماند را داشتیم که در ازای تحویل پسماند خشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز مبادله پسماند خشک و نوآوری پسماندهای الکترونیک

افتتاح اولین مرکز مبادله پسماند خشک و نوآوری پسماندهای الکترونیک