مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-22سياسي

کارنامه مجاهدت های سپاه پاسداران کم نظیر است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با صدور پیامی سالروز سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت دوم ، پیامی به شرح زیر صادر کرد: باور و اندیشه تمامی آزادمردان و نیک اندیشان بر این استوار است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک تشکل نیست یک مکتب، آرمان، باور و ایمان است که به دنبال نفس مسیحایی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امام راحل (ره) از دل جامعه ای اسلامی و انقلابی سربرآورده و در سایه تعالیم و رهنمودهای سازنده رهبر معظم انقلاب بالنده و سرافراز شده است.

چه بسیار انسان های آزاده و بزرگواری که در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش ها و آرمان های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام  به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار، شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون، سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف به ویژه جبهه های دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه مجاهدت های سپاه پاسداران کم نظیر است

کارنامه مجاهدت های سپاه پاسداران کم نظیر است