مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-04-22سياسي

همراهی خبرگزاری مهر با راهداران قابل تقدیر است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: خبرگزاری مهر جزو رسانه های پیشرو در امر اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه ها بوده و این مهم قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از خدمات و تلاش های خبرنگاران این رسانه در حمایت از راهداران و بازتاب به موقع اخبار حوزه راه در استان تقدیر کرد.

وی افزود: کردستان استانی کوهستانی بوده و شرایط جغرافیایی این خطه از میهن اسلامی ایجاب می کند که تلاش های بیشتری در حوزه زیرساختی از جمله راه ها انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان تصریح کرد: طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر شامل شش هزار کیلومتر راه روستایی، 226 کیلومتر بزرگراه، 308 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 300 کیلومتر راه فرعی است.

مدرس گرجی به توانمندی های صنعت حمل و نقل استان اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متشکل از 650 نیروی رسمی و شرکتی، 190 شرکت پیمانکاری، 140 شرکت حمل و نقل بار و مسافر، هشت شرکت بین المللی ترانزیت و بیش از 16 هزار راننده مسافر و بار است.

وی اظهار کرد: در فصول سرد سال و طرح های نوروزی شاهد فعالیت ویژه راهداران در سطح جاده های استان هستیم و همراهی رسانه ها به ویژه خبرگزاری مهر هم برای مشارکت در این برنامه ها دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی خبرگزاری مهر با راهداران قابل تقدیر است

همراهی خبرگزاری مهر با راهداران قابل تقدیر است