مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-04-22سياسي

انتقام مظلومیت های دانشمندان هسته ای را از دشمن تروریست بگیرید


فعال سیاسی جوان و انقلابی قرچک گفت: دستگاه های مسوول انتقام مظلومیت های دانشمندان هسته ای را از دشمن تروریست گرفته تا دیگر هیچ کسی فکر تجاوز به ایران را در هیچ سطحی نکند.

- علی خزایی فعال سیاسی جوان و انقلابی دیار 15 خرداد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: حمله تروریستی به نطنز حاصل وادادگی غرب زده های دولتی از انتقام خون های پاک شهدای هسته ای، سردار مقاومت شهید حاج قاسم و حمله تروریستی به نطنز در سال گذشته است.

وی گفت: در معادلات بسیار ساده و پیش پا افتاده جهانی، پاسخ به حملات تروریستی در سطحی فراتر یا دستکم در همان سطح است که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده و تروریست های دولتی و غیردولتی را از ار است.

وی افزود: غربزدگان در برجام اقتدار علمی ملت ایران را نابود کرده و دانش هسته ای را ابزاری برای تسلیم در برابر بیگانگان جلوه دادند.

فعال سیاسی و جوان انقلابی قرچک یادآور شد: آن هنگام که دولت پیشین آمریکا تعهدات خود را زیرپا گذاشته و از برجام خارج شد باید در همان روز از برجام خارج شده یا دستکم سطح غنی سازی را به شصت درصد رسانده و سایر تعهدات را تماماً کنار می گذاشتیم.

خزایی ابراز کرد: طبق اعلام رسمی دولت جمهوری اسلامی ترور دانشمندان برجسته هسته ای شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد، احمدی روشن، فخری زاده و حمله ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام مظلومیت های دانشمندان هسته ای را از دشمن تروریست بگیرید

انتقام مظلومیت های دانشمندان هسته ای را از دشمن تروریست بگیرید