مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-22سياسي

سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است


جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان، قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه، گفت: نهاد الهی سپاه که بر اساس تدبیر خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تاسیس شد و در طول بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه همواره بعنوان نهادی پیشرو در عرصه هایی که وارد شده مطرح بوده است، گفت: این پیشرو بودن و پیش برنده بودن علاوه بر اینکه الگویی برای سایر نهادها و سازمان هاست بلکه می توان آن ها را بعنوان مولفه های سرزندگی و نشاط و روحیه و تفکر انقلابی سپاه نظر گرفت.

  وی با بیان اینکه سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده اند.

  فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت:  این شهید بزرگوار نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است که در ولایتمداری، بصیرت و شجاعت سرآمد و الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است

سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است