مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-04-21ورزشي

پایان اولین دوره پیش شتاب دهی در شتاب دهنده کهکشان


اولین دوره پیش شتاب دهی شتاب دهنده کهکشان، با حضور هشت تیم استارتاپی در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین دوره پیش شتاب دهی در شتاب دهنده کهکشان، واقع در مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور هشت تیم استارتاپی و با تمرکز بر آموزش های کاربردی ، ارزش آفرینی و رویکرد لین استارتاپ برگزار شد.

اولین دوره پیش شتاب دهی، پس از برگزاری دو دوره نوآوردگاه در مرکز نوآوری ایرانسل و انتخاب تیم های برتر، در طول سه ماه برگزار شد تا تیم های منتخب، طی این دوره از آموزش های مرکز نوآوری ایرانسل بهره مند شوند.

در اولین دوره پیش شتاب دهی، تیم ها در ماه اول، با کلیات مفاهیم نوآوری و نوپای ناب، شناخت پرسونا و تعریف مسأله از دیدگاه تفکر طراحی آشنا شدند.

تمرین های ذهنی تعریف شده، شرکت در جلسه ها و کارگاه ها، ارائه گزارش و در نهایت ارائه بوم ارزش پیشنهادی، از دست آوردهای ماه اول دوره پیش شتاب دهی بوده است.

در ماه دوم، تیم ها با حضور در کارگاه های بوم مدل کسب وکار، موفق شدند تا همگام با پیاده سازی ایده در بوم، فعالیت خود را در آموزش ها و کارگاه های منسجم ادامه دهند.

در ماه سوم نیز کلیاتی در موضوع تفکر مالی و مسائل حقوقی استارت آپی برای کامل تر شدن نگرش تیم ها از تمام ابعاد کسب وکار به آن ها ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اولین دوره پیش شتاب دهی در شتاب دهنده کهکشان

پایان اولین دوره پیش شتاب دهی در شتاب دهنده کهکشان