مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-21سياسي

دادستان ایلام سریع تر به کیفرخواست شهردار رسیدگی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام در پی صدور کیفرخواست شهردار ایلام بیانیه ای صادر کرد و نوشت: - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ایلام در پی صدور کیفرخواست شهردار ایلام در بیانیه ای نوشت: جنبش دانشجویی استان از دادستان ایلام تقاضا دارد با رسیدگی قضایی به کیفرخواست مذکور در اسرع وقت از بروز حواشی احتمالی جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام در پی صدور کیفرخواست شهردار ایلام بیانیه ای صادر کرد و نوشت: جنبش دانشجویی استان از دادستان ایلام تقاضا دارد با رسیدگی قضایی به کیفرخواست مذکور در اسرع وقت از بروز حواشی احتمالی جلوگیری نماید.

همچنین جناب شهردار باید طی رویه های قانونی در برابر مردم فهیم ایلام، اتهامات مطروحه را پاسخ داده و با پرهیز از فضاسازی هیجانی، سوءاستفاده شایعه پردازان را خنثی نماید.

در این بیانیه آمده است:در پی صدور کیفرخواست برای شهردار ایلام به اتهام تصرف غیرقانونی، اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع بیت المال و تدلیس در انجام معامله دولتی، ذکر چند نکته خدمت مردم شریف ایلام لازم و ضروری است:مسئولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی است که در صورت عمل به وظایف و خدمت کردن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ایلام سریع تر به کیفرخواست شهردار رسیدگی کند

دادستان ایلام سریع تر به کیفرخواست شهردار رسیدگی کند