مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20اقتصادي

جذب بیش از 58 درصد تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه در سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان گفت: بیش از 58 درصد تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه در این استان جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان ظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی و تبیین برنامه ها و مسائل حوزه اشتغال که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کل تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه سال گذشته 10 میلیارد و 580 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: از این مبلغ هشت میلیارد و 800 میلیون برای کل روستاهای استان، 225 میلیون تومان برای بسیج سازندگی، 110 میلیون تومان برای بانوان سرپرست خانوار، 400 میلیون تومان قالی بافان و یک میلیارد تومان به نمایندگان تخصیص یافته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان گفت: بیش از 58 درصد تسهیلات در این استان جذب شده است که تا پایان اردیبهشت ماه امسال برای جذب مابقی تسهیلات اقدام می شود و بیشترین اعتبارات جذب شده برای بانک رفاه و کشاورزی و کمترین برای بانک ملت است.

صمیمیان ادامه داد: عدم ارائه گزارش به موقع توسط بانک های عامل با وجود مکاتبات متعدد دفتر روستایی و پیگیری های حضوری از بانک ها، دوری بانک های عامل از روستاها به گونه ای که برخی روستاها از شعب بانک های عامل بیش از 400 کیلومتر فاصله دارند و تأمین وثیقه و معرفی ضامن های مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 58 درصد تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه در سمنان

جذب بیش از 58 درصد تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه در سمنان