مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-20پزشكي

دغدغه های بودجه ای سلامت در سال 1400 کمتر خواهد بود


در پانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ظرفیت های قانون بودجه سال 1400 در حوزه سلامت تبیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مهندس طاهر موهبتی معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارتخانه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

مهندس موهبتی معاون حقوقی مجلس و امور استان ها در ابتدای این نشست که به تببین قانون بودجه سال 1400 در حوزه سلامت اختصاص داشت، گفت: با تلاش هایی که در احکام قانون بودجه سال جاری صورت گرفت، ظرفیت های خوبی برای دانشگاه های علوم پزشکی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با حمایت و همکاری های کمیسیون بهداشت و درمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تبصره ها و بندهای ارزشمندی جهت کمک به افزایش بودجه نظام سلامت به تصویب رسید.

سال 1400، سالی با دغدغه های بودجه ای کمتری خواهد بود بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر سید کامل تقوی نژاد - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت نیز در ادامه با بیان اینکه سال 1399 با همه محدودیت هایی که در منابع مالی دولت وجود داشت یکی از سال های موفق برای وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های بودجه ای سلامت در سال 1400 کمتر خواهد بود

دغدغه های بودجه ای سلامت در سال 1400 کمتر خواهد بود