مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-19سياسي

تصویب معبر موقت در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد برای کاهش بار ترافیکی


ایجاد معبر موقت هدایت ترافیکی در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد به سمت شاندیز به منظور کاهش بار ترافیکی آن منطقه به تصویب نشست شورای همتا (هماهنگی ترافیکی استان) خراسان رضوی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی به طول 870 متر (خیابان المهدی)، میدان ولی عصر تا دوربرگردان دوم به طول 429 مترمربع (خیابان میر قوام)، میدان ولی عصر تا چهارراه شهید نصراللهی به طول 712 مترمربع (خیابان بهشتی)، میدان ولی تا سه راهی مهایی به طول 556 مترمربع (خیابان جامی) موردبررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن تصویب درخواست شهر تربت جام برای مدیریت پارک حاشیه ای چهار معبر مزبور افزود: خط کشی محل های موردنظر برای توقف خودرو در این معابر باید با همکاری پلیس انجام گیرد و ملاحظات قانونی لازم در آن لحاظ شود.

در این نشست تحلیل نتایج بهنگام سازی مطالعات جامع حمل ونقل شهر مشهد در افق کوتاه مدت و میان مدت از سوی مشاور شرح داده شد که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصویب این مطالعات را منوط به آوردن دو گزینه احتمالی به جای احداث فاز یک کمربند جنوبی مشهد دانست تا در نشست بعدی شورای همتا موردبررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب معبر موقت در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد برای کاهش بار ترافیکی

تصویب معبر موقت در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد برای کاهش بار ترافیکی