مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-19بين الملل

بورل: وزیران خارجه اروپا تحریم های جدید علیه روسیه را بررسی نکردند


رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: وزیران خارجه این بلوک در نشست امروزشان امکان اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را بررسی نکردند.

- رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: وزیران خارجه این بلوک در نشست امروزشان امکان اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را بررسی نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از نشست وزیران خارجه این بلوک در جمع خبرنگاران در بروکسل اظهار کرد: تا الان در خصوص بحران دیپلماتیک بین روسیه و جمهوری چک درخواست هایی برای اخراج دیپلمات های روس به شکل هماهنگ از سوی کشورهای عضو مطرح نشده است.

او افزود: همچنین صحبت هایی از تحریم های جدید وجود نداشت و این وضعیت احتمالا تغییر کند، اما چنین موضوعی فعلا روی میز نیست.

بورل همچنین به وضعیت اوکراین اشاره کرد و بدون اشاره به منبع اطلاعاتش گفت: روسیه بیش از 150 هزار نیرو را در مرزهای این کشور و شبه جزیره کریمه مستقر کرده است و این معنای آن است که خطر ادامه تنش ها افزایش می یابد.

او خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا استقرار نیروهای روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین را بزرگترین استقرار نیرو در تاریخ می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: وزیران خارجه اروپا تحریم های جدید علیه روسیه را بررسی نکردند

بورل: وزیران خارجه اروپا تحریم های جدید علیه روسیه را بررسی نکردند