مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-19ورزشي

سیاست اصلی هیات ورزش کارگری کردستان، ترویج فرهنگ ورزش است


دبیر هیات ورزش کارگری استان کردستان: سیاست اصلی فدراسیون و هیات استان، بیشتر ترویج فرهنگ ورزش کارگری و حضور در مسابقات بوده و کمتر به بعد قهرمانی توجه می شود.

- فاتح بدری دبیر هیات ورزش کارگری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به طور کلی وضعیت این رشته در استان کردستان چه آزاد و چه فرنگی خوب و مناسبی است و در سطح کشور نیز حرف برای گفتن دارد.

  وی افزود: به دلیل شیوع ویروس   94 در شهر تهران با حضور 22 استان و با  10 ورزشکار در تمامی اوزان حضور داشت.

  بدری تصریح کرد: اعزام تیم کشتی فرنگی کارگران استان کردستان به مسابقات قهرمانی کارگران کشور در شهر تهران با 10 ورزشکار در سال 96 از افتخارات دیگر کشتی کارگری کردستان است.

به گفته وی، همچنین تیم کشتی کارگران کردستان در 8 وزن به مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم روح الله عزیزخانی صاحب گردن آویز طلا شد.

  وی ادامه داد: در سال 97 نیز تیم منتخب کشتی آزاد کارگران استان کردستان با 10 ورزشکار به مسابقات کشوری در تهران اعزام شد و در مجموع امتیاز تیمی کردستان مقام پنجم این مسابقات را به دست آورد.

  دبیر هیات ورزش کارگری کردستان در ادامه گفت: در مهرماه 98 هم تیم منتخب کشتی آزاد کارگران کردستان با 10 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کارگران کشور حضور یافت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست اصلی هیات ورزش کارگری کردستان، ترویج فرهنگ ورزش است

سیاست اصلی هیات ورزش کارگری کردستان، ترویج فرهنگ ورزش است