مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-19اقتصادي

مشکل معارضین بزرگترین سد اردبیل رسیدگی می شود/700 هکتار از اراضی در انتظار آب


رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسیدگی به مشکلات بهره برداری سد عمارت انگوت گفت: یکی از مشکلات این سد معارضین مدعی هستند که این مسئله به صورت جدی پیگیری و رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی شامگاه یکشنبه در جلسه تخصصی بررسی مشکلات سد عمارت شهرستان انگوت که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در بازدید میدانی که از این سد داشتیم وضعیت عملیات اجرایی این پروژه خوب ارزیابی شد اما مشکلاتی همچون مطالبات معارضین و تخصیص اعتبارات کلان بر سر راه بهره برداری این سد وجود دارد.

وی با اشاره به رسیدگی و پی جویی سریع مشکل معارضین سد عمارت انگوت گفت: پیشرفت 94 درصدی این پروژه نویدی برای در آینده ای نزدیک است که با بهره برداری از این سد 700 هکتار از زمین های پشت سد به زیر آب خواهد رفت.

رییس کل دادگستری استان سازه این سد را بافت سنگ ریزه ای با هسته رسی عنوان و تصریح کرد: این سد یکی از بزرگترین سدهای استان اردبیل است که در صورت افتتاح 182 میلیون متر مکعب آب در پشت آن ذخیره خواهد شد و طول دریاچه پشت سد نیز به 10 کیلومتر خواهد رسید که این مهم برای اراضی تشنه این حومه خبر بسیار خوبی است.

عتباتی گفت: پیگیری مشکلات پروژه هایی از این قبیل وظیفه دستگاه قضایی استان هست که در همین رابطه سد عمارت شهرستان انگوت به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معارضین بزرگترین سد اردبیل رسیدگی می شود/700 هکتار از اراضی در انتظار آب

مشکل معارضین بزرگترین سد اردبیل رسیدگی می شود/700 هکتار از اراضی در انتظار آب