مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-18بين الملل

در سفر وزیر خارجه روسیه به ایران چه گذشت؟/ لاوروف به چه دلیل به تهران آمد؟


وزارت امورخارجه روسیه با انتشار بیانیه ای نتایج سفر روز سه شنبه «سرگیی لاوروف» به ایران را تقویت روابط دو جانبه اعلام کرد.

رسانه های روسیه سفر سرگیی لاوروف وزیرخارجه روسیه به ایران در 24 فروردین را به صورت گسترده ای بازتاب دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در راس هیاتی در تهران حضور یافت؛ سفری که به گفته تحلیگران ضمن تقویت روابط اقتصادی، همراهمی و حمایت قاطع روسیه از مواضع بین المللی ایران بخصوص در برجام را نشان داد.

سرگیی لاوروف در سفر 13 آوریل ( 24 فروردین) خود به ایران به طور قاطع از موضع ایران در برجام حمایت کرد و خواستار برچیده شدن تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران شد.

در جریان گفت و گوهای 13 آوریل رییس دستگاه دیپلماسی روسیه با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران ، جواد ظریف رییس وزارت امور خارجه و محمد باقر قالیباف، رییس مجلس کشور وی به صراحت تایید کرد که کشورش پشتیبان دوست ایرانی خود در بسیاری از موضوعات اساسی بین المللی است .

پس زمینه مذاکرات لاوروف با مقامات جمهوری اسلامی ایران در گرمای بهار تهران به خاطر حادثه هسته ای نطنز داغ بود چرا که این حمله تروریستی در گرماگرم مذاکرات وین از سوی دشمنان برجام با هدف پیچیده گردن پرونده توافق هسته ای ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر وزیر خارجه روسیه به ایران چه گذشت؟/ لاوروف به چه دلیل به تهران آمد؟

در سفر وزیر خارجه روسیه به ایران چه گذشت؟/ لاوروف به چه دلیل به تهران آمد؟