مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-18سياسي

اولیانوف: فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام ادامه دارد


نماینده روسیه در وین در صفحه توییترش با اشاره به فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای تاکید کرد، روند در جریان است اما کار آنها آسان نیست.

- نماینده روسیه در وین در صفحه توییترش با اشاره به فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای تاکید کرد، روند در جریان است اما کار آنها آسان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای نوشت: به دنبال تصمیم کمیسیون مشترک برجام، کارگروه های آن به فعالیتشان در وین در زمینه لغو تحریم ها و مسائل هسته ای، بعد از ظهر دیروز و امروز ادامه یافت.

اولیانوف افزود: کار آن ها آسان نیست اما روند آن در جریان است.

روز گذشته شرکای برجام یک نشست دیگر کمیسیون مشترک برجام را در وین برگزار کردند که به گفته نمایندگان کشورهای حاضر در این جلسه، رضایت بخش بوده و پیش رفت هایی نیس حاصل شده است.

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای از طریق لغو تحریم های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته ای برگزار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام ادامه دارد

اولیانوف: فعالیت کارگروه های کمیسیون مشترک برجام ادامه دارد