مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-17سياسي

صلح و سازش سه طایفه در بشاگرد استان هرمزگان پس از 70 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین دکتر صادقی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی مسئولینی که در امر صلح و سازش بین این سه طایفه دخیل بودند، - با تلاش دادگستری و شورا های حل اختلاف استان هرمزگان و با هماهنگی ستاد ملی صبر و برنامه مثل ماه شبکه سوم سیما و به برکت ماه مبارک رمضان، درگیری 70 ساله ی سه طایفه در استان هرمزگان، به سازش منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین دکتر صادقی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی مسئولینی که در امر صلح و سازش بین این سه طایفه دخیل بودند، اظهار داشت: این مصالحه که نشانه زنده بودن روح انسانی و اخلاقی است، کار ارزشمند و خداپسندانه ایی بود که با همت و پشتکار کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان بشاگرد صورت پذیرفت که باید در حفظ و پایداری آن تلاش کرد.

وی در ادامه افزود: بهانه پیدا کردن برای شروع درگیری و نزاع آسان است و نباشید بهانه به دست شیطان داد که باعث بروز اختلاف و درگیری مجدد شود و اختلافات را در نطفه باید خفه کرد و برای پیشگیری از این اختلافات، ابراز محبت به همدیگر، بیان خوبی های طوایف، رفت و آمد بین طوایف در این زمینه موثر است.

دکتر صادقی ضمن خرسندی از صلح و آشتی که در میان این سه طایفه صورت گرفت و با ذکر حدیثی از امیرالومنان علی (ع) بیان داشت: هیچ کاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش سه طایفه در بشاگرد استان هرمزگان پس از 70 سال

صلح و سازش سه طایفه در بشاگرد استان هرمزگان پس از 70 سال