مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-17اقتصادي

70 درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: 70 درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است.

- لیلا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنایع دستی است و صنعت گران استان در رشته های مختلف در حال تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه صنایع دستی استان بوشهر نیازمند سرمایه گذاری بالایی نیست خاطرنشان کرد: علاوه بر سرمایه چندانی که در این زمینه نیاز نیست، بازگشت سرمایه نیز دارای زمان بسیار کمی است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به تأمین مواد اولیه صنایع دستی استان در داخل کشور تصریح کرد: 70 درصد مواد اولیه صنایع دستی بومی است.

وی از ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد به صنعتگران خبر داد و افزود: استان بوشهر دارای 11 هنر صنعت بومی است و چهار هزار و 500 صنعتگر در رشته های مختلف صنایع دستی فعال هستند.

رحیمی از پرداخت 100 میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات صنایع دستی به صنعتگران طی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 870 نفر اشتغال زایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است

70 درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است