مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-17اجتماعي

چهار پارک در تبریز در حال احداث و آماده بهره برداری است


شهردار منطقه 3 تبریز از آماده بودن دو پارک سفیر و صائب و در حال احداث بودن مجموعه ی تاریخی - فرهنگی باغشمال و پارک جنگلی شهریار خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 3 تبریز از آماده بودن دو پارک سفیر و صائب و در حال احداث بودن مجموعه ی تاریخی - فرهنگی باغشمال و پارک جنگلی شهریار خبرداد.

داوود طالب نژاد در این خصوص اظهار کرد: پارک سفیر شهرک طالقانی و پارک صائب خیابان صائب در اردیبهشت ماه افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پارک محله ای صائب با وسعت هزار متر مربع از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی در ملک سهم شهرداری منطقه احداث شده است که با آسفالت خیابان فرعی دسترسی به این پارک، عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده و افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص عملیات عمرانی و همچنین باغبانی پارک 11 هزار و 800 متر مربعی سفیر شهرک طالقانی نیز گفت: در حال حاضر آبخوری ها و نیمکت ها جاگذاری می شود که این پارک نیز در چند روز آینده همزمان با پارک صائب به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه سه تبریز احداث فضای سبز در کنار عملیات عمرانی را از سیاست های مهم و جدی شهرداری تبریز برشمرد و افزود: مجموعه ی تاریخی - فرهنگی باغشمال با 100 هزار متر مربع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان آزادی با ارتش و پارک جنگلی شهریار در ضلع جنوبی شهرک شهید تجلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پارک در تبریز در حال احداث و آماده بهره برداری است

چهار پارک در تبریز در حال احداث و آماده بهره برداری است