مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-17سياسي

حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی است، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهترین گزینه ای که می تواند خادم آنها باشد، - انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الله نور کریمی تبار در برنامه کلام آدینه سیمای مرکز استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و شروع ایام روزه داری مسلمین اظهار کرد: خداوند در آیه 139 از مبارکه سوره آل عمران خطاب به مسلمانان می فرماید:.

در برابر دشمن سست نشده و از مصیبت های وارده غمگین نباشید، شما برتر خواهید بود مشروط بر اینکه مومن باشید.

امام جمعه ایلام با اشاره به جایگاه ویژه فعلی جمهوری اسلامی در مقایسه با کشور آمریکا بیان کرد: جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن سختی های فراوان، اکنون در جایگاه 16 علمی دنیا قرار گرفته و از نظر اقتصادی نیز جزو کشورهای نسبتاً خوب جهان قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی در منطقه افزود: با وجود تحریم های گسترده علیه کشور، توان دفاعی ما در جایگاهی است که ابر قدرت آمریکا سر تسلیم فرود آورده و در مقابل ما توانی ندارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه کشور دارای ضعف مدیریت جهادی است، افزود: مردم باید تلاش کنند در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهترین گزینه ای که می تواند خادم آنها باشد، انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی

حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی