مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 18:502021-04-16اقتصادي

شور کارآفرین زوج شبستری برای شیرین کردن کام مردم


زوج کارآفرین در شهرستان شبستر با همت و تلاش یکدیگر توانستند با اخذ وام بسیج سازندگی، وام خوداشتغالی و فروش طلاهای همسر با راه اندازی کارگاه تولید نوقا برای خود اشتغال ایجاد کنند و حالا به جای کارگری، - خبرگزاری فارس، معصومه درخشان- نام نوقا که به میان می آید بدون شک ذهن ها به سمت سوغاتی های شیرین و خوشمزه تبریز و آذربایجان می رود.

آخر هر چه باشد تبریز پایتخت شیرینی و شکلات های خوشمزه نیز است و نوقا یکی از به یادماندنی ترین سوغاتی های این شهر و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی محسوب می شود.

در تبریز و سایر شهرستان های کارگاه های مختلفی برای تولید نوقا وجود دارد که مردم سراسر کشور را مهمان تولیدات خوشمزه خود می کنند.

یکی از کارگاه های تولید نوقا در شهرستان شبستر متعلق به خانم فاطمه نیکی و آقای محمد دهقانی یک زوج شبستری است که با تلاش و پشتکار خود توانستند این کارگاه را راه اندازی کرده و در جهت رونق اقتصادی خانواده و منطقه تلاش کنند.

  خانم فاطمه نیکی که در کنار همسرش در کارگاه تولید نوقا به فعالیت مشغول است در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بعد از اینکه شوهرم در کارگاه تولید نوقا راه و روش این کار را یاد گرفته بود، به او پیشنهاد کردم به تنهایی و برای خودش کارگاه تولید نوقا راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور کارآفرین زوج شبستری برای شیرین کردن کام مردم

شور کارآفرین زوج شبستری برای شیرین کردن کام مردم