مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-16سياسي

پیامد مدیریت نادرست ستاد ملی کرونا گریبانگیر مردم شده است


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پیامد مدیریت نادرست ستاد ملی کرونا هم اکنون گریبانگیر مردم شده و آمارهای مربوط به بیماری کرونا هر روز صعودی تر از روز قبل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوارد کشور شده و در طی این مدت زحمات بسیار زیادی از سوی وزارت بهداشت، سیستم درمانی کشور و بیمارستان ها کشیده شده است و کادر درمان تمام توانشان را در راه بهبود وضعیت ایجاد شده صرف کرده اند که این موضوع جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

تلاش های نظام سلامت کشور بر کسی پوشیده نیست به طوری که مسئولین دولتی و مردم بارها این تلاش ها را قدر دانسته اند و نهایتاً رهبر فرزانه انقلاب چندین نوبت کادر پزشکی کشور را مورد تقدیر و تشکر قرار دادند.

متاسفانه با وجود تمام تلاش های صورت گرفته در ماه های گذشته، اخیراً شاهد شلوغ شدن دوباره بیمارستان ها هستیم که این موضوع فشار فوق العاده ای را به سیستم درمانی کشور وارد می کند؛ امیدواریم نظام سلامت کشور و کارکنان خدوم این بخش بتوانند به مانند گذشته تاب آوری داشته و از عهده این مسئولیت سنگین برآیند.

باید به این نکته اذعان داشت که کادر درمان کشور ما با وجود تمام فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها توانستند تلاش فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند و کارنامه بسیار مثبتی را نسبت به دیگر کشورها به دست بیاورند اما متاسفانه به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد مدیریت نادرست ستاد ملی کرونا گریبانگیر مردم شده است

پیامد مدیریت نادرست ستاد ملی کرونا گریبانگیر مردم شده است